Så längesedan fast ändå inte....

Eddies pojke Lorraine 2008.... Vårt första möte med honom som sedan har blivit några fler!
 
Sam....Så liten,så liten... :)
 
Toney! Ännu mindre.....! Pojkar som fick sitt livs upplevelse och var stolta som tuppar över att få vita vänner...
Nu är det vardag för dem.
En del av brassbandet 2008 med bland andra Derrick,Sam, Toney och Moses...
Jag och Jennie......jag saknar ord.... Vi var också unga iallafall! :)
 
 
Bilder från 2008. Det känns som en evighet sedan men egentligen är 5 år ingenting. Så mycket har blivit gjort och vi har lärt oss ännu mer. Dom som var ungdomar då är vuxna nu, och vi som redan var vuxna har bara blivit äldre....
 
 
Dom är så söta....Lite försiktigt har jag börjat berätta för en del av dem att jag kommer tillbaka.
Svaret blir:
You do?!?
When?
But Anna......Are you sure.......?
 
                                                                        Anna
 
 
         

Kommentarer
Postat av: maria eek

Spännande att få resa tillbaka och träffa dem igen!

Svar: Massvis! Jag längtar! :) A
Jennie och Anna

2013-08-01 @ 20:44:12
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Znogge

Ibland kan man inte svara säkert men ambitionen kan finnas...

Tack för ditt grattis!

Svar: Men nu kan jag ju svara säkert, innan dess säger man inget :) Tack själv! A
Jennie och Anna

2013-08-01 @ 22:25:48
URL: http://znogge.wordpress.com/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0