Hemma!

Nu har vi landat, iallafall med planet. Känslomässigt vet jag att vi har några jobbiga veckor framför oss.
 
Vi har haft ytterligare en helt magisk resa,på alla sätt.
Allt har flutit på fantastisk bra förutom det där att jag hade tänkt blogga ifrån Uganda, det gick ju sådär.
 
Men nu är vi allafall hemma efter en nervös stund på flygplatsen i går kväll.
Vi var sena och gaten hade stängt...dom ville inte låta oss åka med, men till slut ändrade dom sig och vi fick åka med iallafall. Tack sa vi och sprang skitigare än skitigast genom halva Entebbes flygplats för att sedan mötas av skakande huvuden då vi var tvungna att ta av skorna vid boardingen.....Fötterna var så skitiga!
Vi luktade skunk och hade armarna fulla av pärlarmband  och fick springa på planet med 400 väntande passagerare....
Jaja, hem kom vi iallafall och jag lovar att berätta mera om vår resa och om barnen på Bristol Academy,
för deras historia är verkligen värd att lyssnas på!
 
 
                                                                               Anna

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh va härligt att höra. Nu är jag så nyfiken så jag tror jag spricker ;) Hoppas ni landar mjukt och skön här hemma och framför allt var rädda om er!!!
Kramar <3

2013-02-26 @ 14:59:17
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Postat av: Åse

Säger som Pia åh vad härligt att allt gått bra och att ni är väl hemkomna igen, det var ju tur att ni kom med flyget trots allt. När ni "landat" är vi redo att höra allt om er resa. Längtar :-) kram kram

2013-02-26 @ 15:11:21
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Hörni!

Välkomna hem! Ska bli så spännande att få höra hur ni har haft det. :)

2013-02-26 @ 15:29:37
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! vad roligt att ni är hemma igen. Jag är också sååå nyfiken på att få höra hur allting gick med barnen där i Uganda. Väntar med spänning på era berättelser…!!! : )

2013-02-26 @ 15:34:08
Postat av: Tess

Oh vad roligt att ni är hemma igen. Väntar med spänning på berättelser angående barnen på Bristol!

2013-02-26 @ 15:36:00
URL: http://tessreal.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Skönt att ha er hemma igen, och att allt har gått bra.

2013-02-26 @ 18:35:44
Postat av: Malla

oj, vilken tur att ni kom med iaf! ser fram emot att få höra allt :)

2013-02-26 @ 19:58:16
URL: http://www.monstermalla.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0