Lite mera barn :)

Nu har det värsta arga lagt sig och jag överväger inte längre åkern....därmed inte sagt att jag tycker om skitdatorn.
 
Men det finns betydligt trevligare saker att lägga sin energi på och igår så kom det mer foton på våra barn som Sam har tagit och skickat :)
 
Lilla fina Jamirah Babirye...
Ben Mugoya :)
Jolly Mabanda!
Mawere Dafali
Jalia Namatovu... vårt allra första barn som fick en familjevän...
Och vackra Winnie som har en speciell plats i mitt hjärta.
 
 
                                                                         Anna

Kommentarer
Postat av: Åse

Fina bilder på fina barn, så skönt att ilskan lagt sig lite. Glöm inte andas :-) Kram Kram

Svar: Nu andas jag både lugnt och stilla! :) Visst har vi fina barn! :) Kram och Tack! A
Jennie och Anna

2013-06-27 @ 13:13:43
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Inbela K

Va kul med ett foto på Jamirah! Plötsligt verkar hon så vuxen fast hon bara är nio år!

Svar: Det där med åldern tar vi med en nypa salt med fin är hon lilla Jamirah och växt har hon gjort! :) kram! A
Jennie och Anna

2013-06-27 @ 22:12:59
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0