Våran lilleman är på benen!

4 dagar.... Sen kommer dom efterlängtade korten på att våran lille malaria kille är på benen igen!
Fortfarande väldigt svag men det går framåt. Så skönt....! Jag ser att det är han igen och det betyder allt.
 
 
Det är svårt att förklara och kanske ännu svårare att förstå att man faktiskt fäster sig vid en del av människorna där nere otroligt starkt. På pappret tillhör vi inte varandra men i hjärtat gör vi det. En del av dem kunde lika gärna ha varit mina egna,så stark är känslan....
 
 
Människor reser till alla världens hörn och kommer hem efter att ha funnit sitt paradis.Dom längtar tillbaka och gör allt för att få komma dit igen. Jag fann mitt paradis i otippade Uganda och jag längtar tillbaka varje dag.
Inte främst efter landet,utan efter människorna som finns där.
 
Aldrig tidigare har jag varit så fullt övertygad om att jag har funnit min plats i livet. Den som mamma till 3 av världens bästa barn och som Anna till 400 andra...
 
 
                                                                                 Anna
 

Kommentarer
Postat av: pineapple resort

Härlig bild! :D

Svar: Ja... jag gillar den också :) Tack! A
Jennie och Anna

2014-05-14 @ 12:23:07
URL: http://www.pineapple-resort.com
Postat av: Veronica

Vilken underbar bild!

Svar: Tack! :) A
Jennie och Anna

2014-05-14 @ 13:44:46
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Malin

Jag vill hjälpa till på detta vis någon gång i livet. Det är en av alla saker jag vill bidra med. Så underbart arbete ni gör!

Svar: Det är en bra känsla du har att vilja hjälpa! För alla kan göra det, det är inte särskilt svårt. Tack för att du gillar det vi gör! :) Anna
Jennie och Anna

2014-05-14 @ 13:50:11
URL: http://mauolin.blogg.se
Postat av: Pia

Vilken härlig känsla, ja det är många härliga känslor i detta inlägget ;) Men en sak är säker, du har hamnat helt rätt och tänk vad lyckliga de är på Bristol att du och Jennie finns <3
Kramen

Svar: Jag tror att vi är precis lika lyckliga allihopa.. vi för dem och dem också för oss :)Är glad att det går framåt för den lille! Kram <3 A
Jennie och Anna

2014-05-14 @ 20:11:43
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Hörni!

Åh så skönt, vilken lättnad!
Jättehärlig bild, klart du fäst dig vid dem, inte konstigt alls. :)
Kram

Svar: Det var så himla skönt att höra och nu håller vi tummarna att det fortsätter att gå framåt!Hur kan man inte bli helt galen i dem? Dom är ursöta! :D Kram A
Jennie och Anna

2014-05-14 @ 21:14:09
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Augustifamiljen

Så skönt när det vänder. Förstår att det är lätt att fastna sådär, skulle själv ha väldigt svårt att åka hem igen efter att ha träffat så många nya fina människor i utsatta områden. Har sagt det förr men ni gör ett fantastiskt jobb <3

Svar: Det är jättesvårt att lämna dem.. dom små barnen för att man vill ge dem all trygghet man har hela tiden och inte bara ibland och dom vuxna saknar man för att dom är vänner helt enkelt.... Tack för dina ord! A
Jennie och Anna

2014-05-14 @ 22:39:55
URL: http://augustifamiljen.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0