Tack för att du gjorde vår dag...

Ibland säger nån människa nåt tanklöst och kanske inte så värst snällt till oss om vårt arbete och som då får oss att vackla en sekund eller två.Vi tappar tron på att det vi gör är bra nog och om vårt arbete verkligen gör nån skillnad på det stora hela...Sen kommer det en kommentar till oss och vi inser med ens att det är klart att vi är bra nog!
Vi gör iallafall nåt.....
 
 
 
 
Nu gråter jag.... Jag är så makalöst imponerad och glad över att det finns människor som er. Människor som är villiga att ge så mycket av sig själv för att hjälpa andra. Det ger hopp på något vis. När mina barn frågar om superhjältar finns på riktigt så kan jag ärligt svara ja, dom finns, men inte riktigt i den skepnad man tror.
 
 
 
Lätt kan jag säga att vi grät med fast av din kommentar du människa som skrev den.Det fick dagen till att bli fantastiskt,fantastiskt bra! Just du lyfte oss det lilla snäppet vi så väl behövde just nu med allt vi har framför oss.
Vi tackar dig för att just du tror på att vi kan göra skillnad.....
 
 
 
                                                                               Anna och Jennie
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0