Det går inte om man glömmer av sig själv mitt i allt....

Som människa är man många olika saker...kanske mamma,fru,bästa vän,dotter,syster,bror,moster eller nåt annat.
Jag tror inte att jag är ensam om att känna att det mitt i allt detta kan vara lätt att glömma av vem man själv är innerst inne.
Man ska vara så många olika saker på en och samma gång liksom så att tiden att känna det man vill eller göra det man vill inte riktigt finns.
Nu gör jag det.Min tid finns och jag har insett att jag inte blir en bättre människa om jag hela tiden sätter mig själv sist.
Jag sätter inte mig själv först alltid,absolut inte,men jag vet att om jag inte tillåter mig att känna klart och jobba klart med det jag vill så blir jag inte bra för någon i sista änden,det blir inte nån.
Oavsett vad man väljer att göra eller vad man blir vald till att göra så måste man få göra det,det finns inga genvägar till det.
 
 
 
 
Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Du är klok du! Man ska vara rädd om sig så länge man har sig, då håller man längre!
Stor kram

Svar: Tack....och stor,stor kram tillbaka :) A
Jennie och Anna

2015-07-18 @ 20:32:27
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com
Postat av: Pia

Du kloka kvinna. Det är inte en lätt balansgång, men man får ta ett steg i taget.
Varma goa kramar
Pia

Svar: Det är sannerligen inte lätt alls. Kramar tillbaka! A
Jennie och Anna

2015-07-21 @ 12:06:45
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0