På besök hos barnen i Kawanda

Naturligtvis så är det så,som jag tidigare skrivit att en del barn fastnar i hjärtat lite mer.Man vill det inte men vi är också bara människor. Det finns 6 barn som Sam ansvarar för.På ett helt naturligtvis vis så slår också mitt (och min mammas) hjärta lite mer för dem.
3 av dem är syskon till Sam,dom andra 3 är syskon till syskonen (!) men alla bor dom ihop när det är lov.
Då tar Sam med sig allihopa ut till Mormor och barnens pappa som bor grannar i Kawanda så tillbringar dom loven där tillsammans med ytterligare 4 syskon så dom bor 10 barn och ungdomar under samma tak.
Kaos om ni frågar mig men en fullt normal lösning i Uganda.
 
En dag for vi ut till Kawanda för att träffa alla barnen och mormor och morfar såklart.
Lika kul som alltid och vi var alla glada för att få ses igen.Barnen växer fort! Fastän det bara är ett par månader sedan jag såg dem så kändes det som att dom vuxit jättemycket!
 
Lilleman Travis
Sams lillasyster Naiga Tracy
Tracy med kusin Norah
Sams lillebror Bukenya längst fram med Trevor på ryggen. Dom här två är jämt ihop.
Lillebror Pius...som inte är så liten dock..
Tracy,mormor och Sam
 
 
Anna
 
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0