Lycklig,Lycklig,Lycklig!

Vi är där.Vi är framme vid dagen innan avfärd och det är lätt den bästa dagen.Det mesta är packat och det är mest småpill kvar.Och imorgon vid den här tiden så har vi inte långt kvar alls.Vi är fortfarande i luften men vi är nästan där.Som vanligt tar vi vägen via Amsterdam och Kigali i Rwanda innan vi landar i Entebbe i Uganda.
 
Jag lovar ingenting med bloggen men jag hoppas att skriva iallafall litegrann om hur vi har det.Jennies favorit är ju som ni vet inte att skriva men vem vet...hon kanske överraskar oss när dom kommer hem igen och levererar nån kul historia,den som lever får se helt enkelt annars ska jag göra vad jag kan när jag kan!
 
Vi ser fram emot en gemensam vecka allihopa innan dom andra åker hem,sedan stannar jag i ytterligare 2 veckor.
Det ser ut att bli hutlöst mycket regn så jag är glad att det inte är en solsemester vi ska åka på.
Men vi är taggade och vi är laddade...Bristol,nu kommer vi <3
 
 
 
Anna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Signe

Önskar er alla allt gott för resan och att allt skall fungera för er. Ha det gott i Uganda!

Svar: Tack snälla Signe ❤️ kram!
Jennie och Anna

2015-10-17 @ 22:31:52
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0