Hej!

Tyst blev det från mig lite sådär oväntat men ibland behöver man det.

Jag är i Uganda sedan några dagar och allt är sig likt.Jag mår bra,Sam mår bra,Eddie och skolan mår också bra.Jag har varit där 3 dagar i rad så idag tog jag mig en vilodag som kändes behövlig.

Fler nya barn än nånsin på skolan och som ensam vit bland alla de här så kan ingen förstå hur det tar på krafterna.Hade folk förstått hade dom aldrig frågat om vi är på semester.

Men 1 vilodag räcker sen vill man tillbaka till dem igen...

 

En snabb visit på bara 11 dagar gör också att man inte tar tiden till att sitta framför datorn heller men ett litet hej och ett par ord om att vi alla mår bra det kan man gott kosta på sig!

 

                                                                              Kram Anna

 

                            Här skulle jag lagt lite fina bilder men uppkopplingen är under all kritik....sorry!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så härligt med ett litet livstecken i alla fall!
Krama om barnen lite extra från mig också.
Kram Anna

Svar: Det gjorde jag! :) Tack och Kram! A
Jennie och Anna

2016-06-29 @ 10:53:27
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0