Fast nu räcker det!

Den 28 februari åkte jag till Uganda och jag var borta i 3 veckor...Nån dag innan jag kom hem så lämnade Jennie och hennes familj Sverige för att åka till USA.Jag är så vansinningt glad för deras skull för dom tycker verkligen om det.Jag är genuint glad,inte avundsjuk eller missunsam det minsta för att dom är iväg utan jag tycker verkligen att dom förtjänar att få resa och må bra.Men nu räcker det tycker det tycker jag....Jag tycker att det räcker för jag längtar efter Jennie! Jag tycker att hon kan komma hem nu för snart har det gått 5 veckor sedan vi sågs och det händer ju typ aldrig....Vi har ju pratat på Viber och Skype under tiden men det är ju inte samma sak.
Jag har massor av saker som jag vill berätta för henne och hon har med all säkerhet en hel del hon också!
Det där med vänner är en fin grej och hjälp vad man saknar dem när dom inte är där...Så Jennie...kom hem! <3
 
 
 
Anna
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0