Hjälp vad vi har byggt!

Å herregud vad glad jag är att jag vaknade!
Jag vaknade helt kallsvettig och blev så innerligt glad att jag bara hade drömt...Inatt har jag och Jennie byggt en massa skolor i hela Afrika! Vi byggde och byggde och byggde och alla behövde bara mer och mer hjälp.
Vi flög som galningar mellan de olika länderna och vi och jobba på varsitt håll för vi var verkligen tvungna att hinna klart! Hahha! Jäklar vad stressade vi var....Men det var bra för alla var glada och tacksamma och jag såg inte direkt massa sjuka människor.
 
 
Så idag slog jag med lätthet upp ögonen när alarmet ringde kl 6 för att göra mig klar och åka och tillbringa en dag på jobbet.Glad att den hybris vi verkade ha fått i drömmen var just bara en dröm och mest tacksam är jag att vi bara har en skola att lägga vår energi på.Efter den här natten så känner jag att det är mer än nog!
 
 
Ha en fin första maj!
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0