Händer ens det här?

Jag känner mig helt tagen och jag vet att jag skriver för Jennie med.
En fullsatt Varbergs kyrka,500 sålda biljetter och med all säkerhet mer människor än det fick idag vara med om en välgörenhets konsert med mål Bristol Academy och med Rotary i spetsen.
 
Hallå,bröderna Herreys var där! Iallafall 2 av dem och dom sjöng Diggiloo Diggiley! Magiskt även fast det var ett tag sen man hörde den senast.En annan tjej som hette Julia spelade nyckelharpa,gitarr och hon sjöng.
En gospelkör med en ledare som fick det att svänga i kyrkan som att vi befann oss i USA,hur coolt som helst!
Och mitt i detta Jennie och jag...Det är svårt att ta in.Prata inför så mycket folk,bara det får det att krypa i kroppen.
Men vi klarade det och våra barn fick berättas om.Det finns inget vackrare för oss.
Och stilla undrar vi vad vi gjort för gott som får uppleva allt det här...Tacksamma är vi,mer än nån förstår.
 
Så vårt evinnerligaste Tack för alla som tror på det vi gör och stöttar oss i det,utan er är vi inget.
 
<3
 
 
 
 
Anna och Jennie
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastiska Anna o Jennie. Vilkent jobb ni lägger ner 💕💕
Rosor till er🌹🌹

Svar: Tack så jättemycket ❤️
Jennie och Anna

2016-11-19 @ 20:12:53
Postat av: Anna Bokcafeet i byn

Heja er!
Så underbart!!! Vilken vacker kyrka det ser ut att vara, som en bonus!
Ska också sätta in ett bidrag till nya skolbyggnaden.
I en stundtals galen värld värmer det att läsa detta inlägg. Det inger hopp!
Stor kram till er båda!
Anna Bokcafeet i byn

Svar: Det kändes verkligen hoppfullt <3 Kramar tillbaka och alla bidrag är såå välkomna :)
Jennie och Anna

2016-11-19 @ 23:53:31
Postat av: Uffe

Att ni lyckas förmedla ert engagemang och er kärlek för barnen på Bristol Academy säger något om er! Ni är inte bara bra, ni är bäst! :)

Svar: Tack....<3
Jennie och Anna

2016-11-21 @ 05:34:19
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0