Vilket jobb dom gör!

Jag är löjligt förskonad från jobbet med kransarna som binds just nu till förmån för våra barn.Jennie och hennes mamma är mindre förskonade kan man säga....hjälp vilket jobb dom gör! Så många fler kransar blev beställda än vad vi räknat med och när man inte har kransbinderi som sitt yrke så kan det hända att det tar lite längre tid än vad man tänkt sig.Men idag var jag där en sväng och kollade läget och för att se om jag kunde hjälpa till litegrann.Och med betoning på lite (jag har ett öga som krånglar med mig) så pyntade jag lite krans också innan jag åkte hem igen och tyckte synd om dem som har så mycket jobb kvar att göra...
 
Så när ni sedan kollar på er krans (som i mina ögon är på tok för billig med tanke på jobbet dom gör) så ska ni veta att den där kransen är det lagt både själ och hjärta i och den kommer att göra skillnad i världen.
En sån krans har bannemej inte alla.
 
 
 
Denna Rudolfkrans var mitt bidrag...den gick dock inte igenom....Jag är bäst på andra saker helt enkelt....
 
Anna och Jennie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer med stolthet hänga den på min dörr

Svar: ❤️
Jennie och Anna

2016-11-17 @ 18:57:02
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0