Det är långt kvar!

Helt plötsligt så inser jag att sommaren man väntat på sedan den aldrig på riktigt kom igång förra året inte heller kom på riktigt det här året.Hur fin hösten än kan bli så är det iallafall inte som sommaren tycker jag.
Jag kan tända 1000 ljus och dricka obscena mängder te men det där evinnerliga mörkret som följer med hösten kan få mig att vilja krypa under filten och stanna där till slutet av april.
Negativ? Ja absolut är jag det till den delen av året och varje dag känns det som att jag är på fel plats.
 
13 augusti har vi idag och snart är vi verkligen inne på den första höstmånaden...jag måste nog fan börja höstpeppa mig själv snart.
Det är låååångt kvar av sommaren säger nån...Fine säger jag...tyck ni det,jag känner nog allt att den är på väg att ta slut.Sådetså.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0