Vad handlar det om egentligen?

Jag kan inte låta bli och känna att julen är en vansinnigt galen högtid.Vi har så mycket traditioner och konstigheter för oss inför just den här tiden på året och jag undrar om det är nån som känner att Jösses vad lång julen var i år!
Jag tror inte dom är många isåfall.
 
Jag var en av dem som stressade halvt ihjäl mig förut.Inget fick glömmas,allt skulle göras och det skulle göras som det alltid gjorts.Men så kom det där livet emellan...där allt förändrades och med det också allt det som en gång var självklart.När man är en familj som vi är men som inte längre lever ihop då är ingenting självklart längre.
Då tar man sakerna som dom kommer.Vi firar fortfarande jul ihop som vi gjorde förut för att vi kan och vill det och det känns inte konstigt.
Jag kan fira jul här eller i Uganda...känslan sitter inte i allt som blir gjort eller hur mycket man köper, det sitter i att vara tillsammans med dem man älskar,då är inget annat särskilt viktigt.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0