Att våga eller att inte göra det...

Ett utav min absoluta favoritprogram att titta på är Familjer på Äventyr på SVT.Hur modiga är dom inte?
Att våga bryta strömmen på det viset och välja att leva ett så vansinningt alternativt liv,det är modigt det.
Mycket av det dom säger där är hur jag tänker också men jag saknar modet att genomföra det.
Det finns så många och och men,så många rädslor för vad andra ska tycka och tänka,så många tankar att misslyckas med det man drömmer om och oron att inte komma hem igen.
 
Att uppleva Afrika på riktigt är naturligtvis det som lockar mig och hade jag bara kommit på det här när jag var lite yngre än vad jag är idag så hade jag med all säkerhet också gjort det.
Nu följer jag strömmen, men det jag drömmer om är något helt annat än det.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Postat av: Signe

Den längtan och drömmen har vi nog lite var, Anna. Du är inte ensam om den. Ju äldre man blir, ju värre att genomföra det man drömt om. Men kom ihåg. Det är inte det man gjort man ångrar, utan det man inte gjort. Du har fortfarande tid på dig. Kramar! Signe

Svar: Jag vill aldrig ångra nåt.Tack för dina ord <3 Kram!
Jennie och Anna

2017-02-15 @ 14:29:04
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0