Tack för att ni valde att komma till mig

Alla barn är världens bästa,det tycker alla.Det ska man tycka om man har satt barn till världen.
Jag tycker att mina barn är det.Jag tycker att mina barn är de vackraste,de klokaste och de mest varmhjärtade ungarna jag kan tänka mig och jag skulle aldrig i världen vilja att de var annorlunda.
Dom ser saker jag aldrig trodde att dom skulle se och dom får mig att känna så oroligt mycket.
Känner mig så evinnerligt tacksam över att just dom här 3, alldeles egna och olika individerna valde mig till sin mamma,jag kunde inte önska mig mer....
 
 
Den där siste ungen...han är inte alls sådär liten längre...
 
Anna

Kommentarer
Postat av: Signe

Så fint skrivet om dina barn. Du är nog världens bästa mamma. Du kan verkligen klä dina tankar och känslor i ord.

Svar: Nja....världens bästa mamma är jag sannerligen inte men älskar dem gör jag! Kram och Tack <3
Jennie och Anna

2017-01-06 @ 22:12:57
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0