En människa av högsta rang <3

Den här människan,hon är en av min allra bästa.Det finns liksom ingenting hon inte skulle göra för mig och för mina barn tror jag. Vi har gått igenom saker tillsammans som inte ens går att beskriva och jag skulle också göra allt för henne och hennes familj.
Så hamnar vi i ett litet dilemma... Min äldste son Hampus ska flytta och för att kunna göra det så behövdes det lite tapetsering och det behövdes göras fort....Jag har inga kunskaper och inget självförtroende för att ge mig på nåt sånt medans Jennie kan.Jag ringde henne och frågade och utan knot sa hon ja till att hjälpa oss.
 
Så idag gick vi ( jag var tapetserarassistent! ) från att bygga skola i Afrika till att tapetsera en egen unges första boende.
Jag fick chansen att lära mig hur man gör och med henne så är ingenting särskilt svårt.
Alla dagar,Tack för att du finns ♥
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0