Matjakt med Herr Kisingiri

Nog för att det är min jobbarhelg och inte för att jag alls har tid med varken sovmorgon eller slöstart på dagen så kan man ändå känna att 5.50 är lite tidigt att behöva vakna.Det tyckte inte Eddie! Han tyckte det var en alldeles förträfflig tid för mig att slå upp mina blå genom att skicka en sisådär 5000 meddelande på viber....
Jamenvisst, God morgon på dig också Herr Kisingiri :)
 
Vad han ville? Han ville fråga om jag mådde bra....samt skicka lite bilder om jag ville ha till bloggen,och det ville jag ju såklart.Han var ute på matjakt tillsammans med våra storkillar.Ofta får man bege sig en ganska bra bit bort från Kampala för att hitta det till rimliga priser,så också nu.Så en Eddie,vår chaufför Master och killarna gav sig iväg....
 
Sötpotatis hittar dom iallafall.....
Detta är det första mitt öga ser...Nog för att vi är väl medvetna om att Eddie jobbar mycket men gräva tillhör inte vanligheterna numera i den mannens liv! Men...takterna sedan barnsben sitter i och det går att leta mat i vit skjorta också! Här ser vi också Aiziz,Brian och Abe :)
Master,Aizizi och Brian
Varför använda säckar när man kan lägga det löst i hela bussen?
Ja...gräva har han gjort sedan han föddes och är det det som krävs så är det det han gör helt enkelt.
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0