Jag har tur jag.

Jag har turen att ha fått en mamma som ser vad jag behöver utan att jag behöver säga något. Nu är jag kanske inte den mest svårtydda människan i kommunen kanske men likväl så tar hon alltid tag i mig i rätt ögonblick.
Den här helgen åker vi därför bort litegrann.Inte långt och inte länge men lite tid att andas,hotellfrukost och ja...tid helt enkelt.Ibland behöver man det.
Jag är inte bäst i världen på att göra saker för mig själv om jag ska vara ärlig,men jag ska träna på det.Jag kanske kommer gilla det? 
ER önskar jag en fin helg! Det tänker jag ha.
 
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0