Det beror ju på vem man är.

Min dotter skickar en text hon sett på instagram.Det är en vacker text och mina ögon fastnar vid raden
Vad är det som är viktigt,på riktigt? 
Den frågan har ju hur många svar somhelst.Tänk att det som är viktigt,på riktigt för mig är totalt oviktigt för någon annan och det kan på inget vis vara fel. Det finns inget fel svar.
Tänk vad bra ändå. Att alla får ha sitt eget viktiga och att man egentligen inte alls ska behöva stå till svars för det.
Jag ska ta orden med mig och aldrig glömma dem och jag ska också alltid känna efter vad som är viktigt,på riktigt.
För mig.
 
 
 
Anna 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0