Vi vet egentligen ingenting

Så lite vet man om livet.Saker som man tror ska vara för alltid visar sig inte vara det. Annat som man har mitt framför näsan ser man inte ens.Man tror att världen är som våran men inte alls och på långa vägar är den det. Nån ser ut att må bra på ytan,inuti går den sönder hela tiden.Bilder kablas ut på lyckligheter som går bortom alla gränser och i mitt stilla sinne så undrar jag hur mycket av det som stämmer egentligen.
Har alla en fantastisk jul?Är alla lyckliga,tillfreds med livet och glimmar ögonen på alla barn?
Såklart inte.Det är lätt att tro det bara.
 
 
Bland mina lyckligheter finns de här barnen,dom och hundratals till.Det finns ett land dit inte särskilt många väljer att resa till som får mitt hjärta att slå fortare av bara tanken att få komma dit.
Jag trodde aldrig detta skulle hända.Det blev så annorlunda men oavsett vart livet tar mig så kommer jag alltid att se tillbaka på just den här tiden som en lycklig tid och jag kommer aldrig att ångra något.
I den här världen behövs inga filter,den innehåller redan allt.
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0