Grattis min Elias <3

Det blev lite rörigt och så stannar allt upp härinne litegrann.Sol blandat med jobb och lite flyttar hit och dit så får man ta det som det kommer och lite i taget,eller för den delen lite mycket i taget just nu :)
 
Men just idag har vi än större saker på gång i form av en födelsedag! Min yngste,min Elias.
Han fyller 19 år idag och ikväll ska vi fira honom i hans och hans flickväns allra första egna hem,det är stort det.
 
Man kommer till ett läge där ens barn verkligen inte är barn längre.När man känner,hör och ser att deras tankar mer är en vuxens tankar och när allt det man tjatat på dem om,försökt lära dem och önskat att de ska förstå sitter där.När man inte längre behöver uppfostra för att dom är klara att vara sina alldeles egna människor.
Där är han nu.Fortfarande min unge i allra högsta grad,men inte ett barn. 
Stolt så jag nästan spricker och hjärtat fullt av kärlek till en av de allra vackraste människorna jag vet.
 
Grattis Elias på 19 årsdagen!
Dagen då du föddes så blev min värld aldrig sig lik igen,den blev så mycket bättre.
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0