Jahaja....

Den här gången har jag det svårlandat.Man kan tro att det skulle gå över efter alla resor men det gör faktiskt inte det och man vet inte alltid i förväg hur det kommer att bli.
Ibland kommer man hem och faller in i vardagen utan problem, andra gånger är det som sagt var svårare.
 
Jag är en funderare av hög rang och det är inte alltid så bra.Det blir lätt att man fastnar i en tanke typ,tänk om vi hade gjort si eller så istället,hade det sett annorlunda ut då? Saken är ju den att svar på det får man ju aldrig eftersom den tiden redan passerat och inte går att få tillbaka iallafall,så just de tankarna är helt meningslösa och ger ingenting alls.Jag tenderar dessutom att bli stillasittande när jag tänker för mycket istället för att hålla mig aktiv
vilket vem som helst kan räkna ut att då funderar man ännu mer!
 
Jaja...idag är iallafall himmelen blå men det är skitkallt här på västkusten.Jag var kall som en isbjörn imorse när jag körde hem från jobbet.Dammigt har jag också.Och en skitig soffa. Jag borde verkligen ta tag i nåt..nu.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0