Den känslan.

1 maj...ny månad igen och det känns som att vi inte har annat än nya månader hela tiden.Nu kan det stanna upp lite tycker jag så vi får njuta av en skön vår,en fantastiskt sommar och sen en lång fin höst och där kan vi sen stoppa tiden.
Samtidigt som längtan ner till Uganda blir större och större för varje dag som går så är likväl det här den allra bästa tiden på året att vara hemma i Sverige. Vi har det så otroligt vackert här och ibland glömmer jag av att se det.För min del är det inte vackerheten i Uganda jag längtar till utan mer lugnet inombords som jag vet möter mig.Det första andetaget när man kliver ut från ankomsthallen går inte ens att beskriva,det ger bara lugn,lugn och ännu mera lugn inombords och värdet av den känslan är inte att förrakta.
 
 
 
Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0