Ny lekplats på G!

Efter lite meningskiljaktigheter hur den nya lekplatsen ska utformas så är vi nu igång tillslut. Jag vill inte säga att vi vann Jennie och jag men jag kan säga att hans idé om hur det skulle göras iallafall var den sämsta jag hört på hemskt,hemskt länge. Hans ide skulle innebära lite jobb men en fallhöjd för en unge på 1,5 meter.Vår ide innebär en jävla massa jobb men en säker lekplats....Så jo...vi vann nog ändå för nu grävs det igen.
Ibland tänks det lite kortsiktigt i Uganda och i det långa loppet blir det inte alltid så bra och då måste vi,hur svårt det än är, sätta ner foten och styra om de tankarna tills vi är nöjda eller helt enkelt avstå från att göra de sakerna.
 
Att avstå lekplats är såklart inget alternativ och inte heller att ha en farlig lekplats och då blir det såhär.
 
 
Anna
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0