Ett glädjande ord gör vem som helst glad

Vi kan ju inte sticka under stol med att det här ibland är jättejobbigt att hålla på med.

När det går emot en och det känns som om allting står stilla.

När man inte vet om det vi gör blir rätt eller fel, då vill iallafall jag, bara skita i alltihop!

Innerst inne så vet jag ju att det inte är ett alternativ, för vem ska jobba för våra barn då?

Då blir det ju precis som vanligt för dem igen....

 

 

Men så kommer det en sån dag då man får en dunk i ryggen och ett uppmuntrade ord om det vi gör.

En kommentar på bloggen, ibland från människor som vi känner och ibland från människor vi inte ens vet vilka det är, men som ändå ser vad vi gör, då är det värt allt slit igen!

Energin kommer tillbaka med full kraft och jag vet att jag gör vad som helst för att människor ska förstå vad som händer i vår värld....och vi är så, så tacksamma för den respons som vi får, ni anar inte vad det betyder....

 

 

                                                               Anna


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0