Det är så lite som gör en glad....

Ett par väl valda ord om vårt arbete i Uganda från en släkting till Jennie, det är allt som krävs för att tårarna ska trilla... Vi ser aldrig vårt arbete i Uganda som nåt betungande, för det är det inte.Vi har valt att göra det.
Men likväl förstår jag hur skör jag ändå är när man kommer till det.
 
Man vill inte att någonting går fel, men vem gör ett arbete utan misstag...? Ingen.
Men här står så mycket på spel och det berör väldigt många människor.
 
 
Just idag hade jag velat se in i framtiden för att se hur det kommer att gå, det hade varit skönt.
Men det är idag, imorgon känner jag troligtvis på ett helt annat sätt....
 
Peter....Tack för din ord, jag önskar att du och alla andra förstår hur mycket det faktiskt betyder att få höra det.
 
 
 
 
                                                                             Anna

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att du kikade in hos mig;) Uganda ligger mig varmt om hjärtat, har varit där och besökt gorillorna för några år sedan- Uganda är så fantastiskt vackert. Kram Johanna

2012-10-02 @ 20:46:21
URL: http://www.njutbarating.blogspot.com
Postat av: Marie/ Ozzys mor

Tack för besöket på min blogg!
Har läst och blir berörd :-)

2012-10-02 @ 21:25:18
URL: http://ozzysmor.blogspot.se
Postat av: Anna

Det är supervackert! Vilken upplevelse och kolla gorillor! Vi var på en safari 2008...Tack för att du kollade tillbaka :) Anna / Jennie Victoria

2012-10-02 @ 21:34:29
Postat av: A House With A View

Så underbart och meningsfullt det måste kännas att göra en sådan viktigt uppgift!! Fina foton hos dig som berör.

Kraaaaaaaaaaaam aka

2012-10-02 @ 21:41:24
Postat av: Anna

Det känns meningsfullt! Men ibland så tvivlar man på att man är bra nog..Tack för titten! Anna / Jennie och Victoria

2012-10-02 @ 22:42:26
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0