Det är väl väl tusan också!

Sam har, som jag berättade inte mått riktigt bra i veckan...

 

Igår pratade jag med honom och det kröp då fram att han tycker att det är jobbigt att han någon har stulit hans kläder...

Det stressar honom att någon varit där, och det kan jag förstå!

Han känner sig inte riktigt trygg och den känslan skulle antagligen tära på vem som helst...

 

För oss hade det bara varit känslan att någon varit bland ens grejer, kläder är en skitgrej liksom.... men där är det ju inte det... har man inga pengar att köpa nya för, så är det onekligen en ganska så big deal...

 

Jag har redan skickat ner nya kläder till honom,det gjorde jag i måndags, men det visste han inte om.

Men nu när jag hörde att han tyckte det var jobbigt så berättade jag det för honom....det blev en tämligen lycklig Sam :)

Förhoppningsvis så passar något av det och förhoppningsvis så lägger sig den otrevliga känslan till slut också... Dom har liksom nog att tänka på ändå dom där människorna....

 

                                                      Anna


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0