Hej min hjälte!

Ett par snabba ord på facebook idag ifrån Uganda....

 

"Hello my hero! How are you doing?

 

Jag svarar såklart att jag inte är nån hjälte... men svaret kommer snabbt:

 

" To me you are"

 

Sen ingenting mer...

 

Ja, vad ska man säga? Jag känner mig som sagt inte som en hjälte.

Jag ser inte på Jennie och Victoria som hjältar heller.

Men kan vi få nån att må bra och tycka att livet är lite bättre och lite enklare för att vi finns där för dem....Ja, då finner jag mig i att bli kallad för det.

Det spelar ju ingen roll egentligen. Jag tycker bara ordet är lite för starkt för att passa in när man pratar om oss.

Vi är ju bara helt vanliga människor.

 

                                                                       Anna

 


Kommentarer
Postat av: Karro

"Vardagshjältar" är väl de bästa och finast hjältar!
Fina ord.

2012-10-07 @ 15:17:18
URL: http://livskraft1.blogspot.com/
Postat av: Anna

Ja, det tycker jag också, så länge det handlar om andra...Men orden är ju jättefina!

2012-10-07 @ 16:02:17
Postat av: Queen of Kammebornia

Jag tycker om vardagens superhjältar, det är ju de riktiga hjältarna :) Kram!

2012-10-07 @ 17:49:26
URL: http://queenofkammebornia.se
Postat av: Anna

:) Kram tillbaka!

2012-10-07 @ 18:55:17
Postat av: Fröken Grön

Att du alldeles säkert är en äkta hjältinna har jag inte svårt att förstå!
Hoppas du får en fin start på veckan som kommer!
/Anna-Karin

2012-10-07 @ 19:46:30
URL: http://frokengronsblog.blogspot.com
Postat av: Pia

Ni är hjältar Anna, mycket goda sådana<3
Kramar

2012-10-07 @ 20:23:14
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Postat av: Anna

Tack... :) Jag önskar dig detsamma!

2012-10-07 @ 20:23:41
Postat av: Anna

Tack så mycket Pia :) Kram Anna / Jennie och Victoria

2012-10-07 @ 20:24:39
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0