Idag längtar jag

Idag längtar jag ner. Det gör jag iockförsig nästan varje dag ,men inte så att jag går och tänker på det jämt, men det gör jag idag.
Jag drar igenom bilderna igen med förhoppning om att känslan ska lägga sig lite, det hjälper sådär.
Men längta är bra har jag hört!
 
 
En sak jag tycker är bra....
Sam, han är :
Varnade för en misstänkt malaria i slutet av förra veckan....Huvudvärk, feber och frossa. Och han har haft malaria förut. Han har dessutom förlorat sin lillebror i denna hemska sjukdom.
I morse fick jag veta att han mår bättre utan någon behandling, förhoppningsvis så håller det sig så och han har klarat sig ifrån malarian denna gången..... Tummen upp säger jag!
 
Sam sover under myggnät, men där ute där han bor så kändes det som att det kryllade av mygg då jag var där...Och det räcker ju med ett litet hål i ett nät eller en glipa mellan nätet och madrassen så är det kört....
En del verkar också vara mer benägna att bli bitna, precis som här.
Konsekvenserna av ett bett här är dock inte lika allvarsamt...
 
Men jag håller tummarna att han ska klara sig den här gången....
 
                                                Anna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Queen of Kammebornia

Allt sätts i perspektiv när man läser din blogg... det är nyttigt! Hopp om allt gott till alla! Kram!

2012-10-10 @ 19:28:20
URL: http://queenofkammebornia.se
Postat av: Anonym

Tack så mycket :) Ibland är det nog bra att tänka lite annorlunda, Kram!

2012-10-10 @ 20:51:25
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0