Vem hade jag varit?

Just idag tog jag en promenad för att jag behövde det. Aldrig tänker man väl så bra som då man är ute och går? Jag powerwalkar inte i träningskläder, fastän jag borde....nä, jag går helt enkelt bara.
 
Och idag kom känslan över mig igen att jag har haft sån tur i mitt liv.
Jag har den familjen som är bäst i världen för just mig,trots att den nu innehåller 3 tonårsbarn med allt vad det innebär så är dom ändå världens bästa.
Mina 3 tillsammans med ytterligare 400 barn i ett land långt borta ger mig mer gråa hår än vad jag borde haft vid min ändå inte alltför höga ålder....(!) Men samma 3 tillsammans med dom där 400 ger mig också mer lycka, kärlek, eftertänksamhet och tacksamhet än vad jag trodde var möjligt att känna.
Mina 3 nära mig, som ger mig energi att orka med dom andra, som inte har haft samma tur i livet.
 
 
Jag tänker ofta på vem jag hade varit om inte dom funnits hos mig?
Och jag tänker ofta på vem jag hade varit om jag inte valt att öppna mina ögon för resten av världen.
Det enda jag vet är att jag inte hade varit som jag är nu iallafall,och jag är glad för det.
 
 
                                                                 Anna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petronella

Såå vackert skrivet! Du har också så rätt om vad som är viktigt här i livet! Blir rörd!

Kram
Petronella

Postat av: Anna

Tack så jättemycket....Jag blir glad för dina ord! Kram tillbaka!

2012-10-10 @ 15:14:15
Postat av: Linda

Vad fint du skriver!

Jag använder också mina power walks till att rensa hjärnan, så dom hjälper mig att må bra i både kropp och huvud. :)

Ha en trevlig kväll!
Kram Linda

2012-10-10 @ 15:32:11
URL: http://www.hemochtrevligheter.blogspot.com
Postat av: Anna

Stort tack till dig med :) tack för att du läste, önskar också dig en skön kväll! A

2012-10-10 @ 15:48:09
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0