Att skriva gör en gott....:)

Jag undrar vad det är som gör att man gillar att skriva...?

 

När jag tänker tillbaka så har jag alltid gjort det. Jag skrev dagböcker som liten, brev till min mamma om (när) jag var arg på henne och jag älskar fortfarande handskriva brev och kort. Hade man kunnat blogga skrivande för hand så hade jag antagligen gjort det...

 

Otaliga är dom texterna som jag skrivit ner då jag både varit oerhört arg eller glad, gånger då tårarna har sprutat och inget har hjälpt, då kan man alltid skriva.... Jag har inte tänkt på det förut, men nu då jag skriver varje dag så märker jag att det gör mig gott.

 

Ibland kan man tappa tråden också.... Det här är ju en blogg om Uganda...? Undra vart det kom in i just det här inlägget..... ?

Jaja....jag älskar iallafall att skriva, det får mig att må bra....!

 

                                                                  Anna


Kommentarer
Postat av: Pia

Håller med dig Anna, det är rena terapin :) Antingen att skriva av sig i bloggen, eller lite strävigare tankar i dagboken. Det är så gött när man fått ner det på pränt.
Du skriver härligt här!! :)
Kramen <3

2012-09-09 @ 20:19:38
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Postat av: Anna

Tack...! :) Anna

2012-09-09 @ 21:13:03
URL: http://bristolacademy.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0