En fin och stolt Benitor Issigga!

Den här flickan heter Benitor Issigga

 

 

Hon är fadderbarn till min och Jennies chef Ulf och hans fru Susanne.

Ulf som faktiskt, trots sin totalt otekniska sida hävdar att han läser vår blogg!

 

Nu när vi var nere så hade dom köpt jättefina presenter till henne och det var en lycklig, om än väldigt blyg flicka vi fick se.

Jag hade också (utan min chefs vetskap, förlåt) nallat med mig en t-shirt från vårt jobb som det stod

KORV ME MOS på, jag och Jennie tyckte hon skulle ha en sån, och visst blev hon fin?

Hon var iallafall stolt över tröjan, med det något udda trycket, och hon är garanterat ensam om den,

i hela Uganda!

 

                                                             Anna


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin tjej! Härligt med folk som delar med sig till dom som har mindre.

Kram, kram

2012-09-04 @ 14:12:41
URL: http://www.hemochtrevligheter.blogspot.com
Postat av: Anna

Visst är hon :) Det är svårt att sluta dela med sig om man en gång börjat...alla förtjänar att ha det bra. Tack för att du kollade in! :) Anna,Jennie och Victoria

2012-09-04 @ 14:26:46
URL: http://bristolacademy.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0