Tack! Ni får oss att växa inuti...

Jag kan ärligt säga att när vi började blogga så trodde jag att det skulle gå enkelt. Enkelt att få läsare, enkelt att få folk engagerade, jaaa, allt skulle gå ganska lätt helt enkelt. Jag vet nu bättre.... :)

Det enda som är enkelt i det här med att blogga är själva skrivandet....

 

Nåt som sporrar skrivandet MER än vad jag förstått och trott är faktiskt kommentarerna vi får emellanåt.

Man blir så in i bängens glad!

Man växer i tron på sig själv och man växer i tron på att det vi gör i Uganda betyder något och på sikt kan göra skillnad.

Mer skillnad än det som redan är gjort...

 

Så vi kan inte tacka er nog! För att ni läser, tänker till, kommenterar och hejjar på!

Vi är så tacksamma för det! Tusen,Tusen Tack!

 

                                           Anna, Jennie och Victoria

 


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0