Wendy... :)

Wendy Sobya, en flicka som gjorde ett starkt intryck på framförallt Jennie 2010.

Och just Wendy är ett barn på Bristol som är sådär självklart, ett barn man bara ser.

En annorlunda grej med Wendy som skiljde henne från mängden 2010 var att hon hade hår, det är det inte många som har, eller ja, hår har dom ju, men det är inte långt. Men det hade Wendy. Och det var just håret som mina ögon for efter då vi kom ner nu i mars.Jag visste vad jag skulle kolla efter, men jag fann det inte....


En Wendy med nåt så ovanligt som hår bland Bristols barn 2010...

 

Tills jag sänkte blicken något och började söka ansikten istället....då var hon där, tillochmed alldeles bredvid mig, men allt hår var borta! Hon var lika slätrakad som de andra. Synd tyckte jag, då hon var så fin i sitt hår, men efter 3 minuter så var hon precis lika fin utan!


Wendy, 2 år äldre och utan hår 2012...

 

Wendy har också en familj här i Sverige som hon skriver med. Dom heter Mia, My och Tilde.

Men det är nog såhär att dom får finna sig i att Wendy inte bara är "deras"... hon är Jennies också....

och lite,lite min.

 

                                                                Anna


Kommentarer
Postat av: tezz

hur kommer det sig att dom oftast har kort hår??

2012-09-02 @ 18:52:47
URL: http://tezz87.blogg.se
Postat av: Anna

Det är främst av hygieniska skäl....löss tex som lätt sprider sig i en barngrupp, då är det bättre att inget hår ha :) Anna, Jennie, Victoria

2012-09-02 @ 20:15:55
URL: http://www.bristolacademy.blogg.se
Postat av: Petronella

Hon var lika söt med hår som utan, absolut!

Kram
Petronella

2012-09-02 @ 20:43:26
URL: http://prinsessornapabellevue.blogspot.se
Postat av: Anna

Visst är hon! :) En riktig gounge :) Anna,Jennie, Victoria

2012-09-02 @ 22:00:30
URL: http://bristolacademy.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0