Vår idé med den här bloggen.....

Vi hoppas på att kunna använda den här bloggen dels för att få berätta vad vi varit med om under våra resor till Uganda, men också för att alla ni som valt att vara familjevänner och brevväxla och hjälpa barnen på Bristol Academy ska få en bättre inblick i deras vardag och hur dom faktiskt har det! Jag hoppas att ni förstår hur viktig eran hjälp är?

Jag, för min del, tänker på det här varje dag och jag känner en enorm tacksamhet för att just jag fått möjligheten att få uppleva allt det här som vi fått göra. Jag har också fått möjligheten att visa mina barn att vi har haft en fantastisk tur i vårt liv som fått det så bra, det är ingen självklarhet....

                                                         Anna


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0