....

Keep Calm and Carry on.

Så känns det som att jag måste tänka idag.
Stressar upp mig och blir förbannad på saker och på människor som jag inte kan påverka.

Är på väg in i den bubblan som jag vet att jag hamnar i då det närmar sig att resa.
Fullt fokus på det som ska komma och på det som jag vill ska bli så bra som det bara går.

Samtidigt som allt ska flyta på här hemma.
Tack gode gud att jag inte är ensam i det här. Mina vapendragare finns där hela tiden och vi blir enade inför uppgiften vi har framför oss, Jennie på hemmaplan och Victoria och jag på plats.

Här hemma finns Jimmy med våra barn i tryggt förvar.

Keep calm and carry on........

                                

                                                         Anna



Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0