Gustav är hittad!

I kväll ringde jag nummret som var skrivet i kaninen. En kille svarade med sitt namn och det var Gustav. Han var inte alls så liten längre, för han hade precis fyllt 12 år. När jag hade berättat om hans kanin blev han mycket glad. Jag berättade också att han kunde se en bild på kaninen och barnet som hade fått kaninen om han gick in på vår blogg. Och här är hans kommentar:
 
"Det där är min kanin som jag en gång lämnade till rödakorset, Det känns bra att den finns hos någon som behöver den mer en jag! :) Mvh Gustav."
 
 
Victoria

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0