Kaninen som fick en ny vän

Gustav heter en liten pojke som en gång ägde en vit kanin med svarta öron. När han inte längre ville ha sin kanin lämnade han den till Röda Korset i Kungsbacka. Där köpte min mamma kaninen för 1:- och vi tog med den till Uganda.

 

 

Här sitter kaninen på resväskan innan sin långa resa till Uganda.

 

Foto fån flygstolen.

 

Här är pojken som nu har fått en liten kanin med svarta öron att hålla kär. Kaninen är en liten väska. På ryggen finns det två handtag och en dragkedja. När man öppnar dragkedjan ser man att någon har skrivit Gustav, ett efternamn och telefon nummer. Jag ska nog testa att ringa numret och berätta om kaninens resa till Uganda. Återkommer när jag vet mera om Gustav och kaninen.

 

 

 

Victoria


Kommentarer
Postat av: Gustav

Det där är min kanin som jag en gång lämnade till rödakorset, Det känns bra att den finns hos någon som behöver den mer en jag! :)

Mvh Gustav.

2012-07-17 @ 20:56:54
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0