Lite bilder.... :)

Jag kan titta på bilderna från våra resor till Uganda varje dag....och varje gång jag tittar så ser jag ändå något nytt. Det kan vara små detaljer, som att en speciell plats var vackrare än jag minns den eller att ett barn hade mer trasiga kläder än vad jag tidigare lagt märke till. Saker som inte spelar någon roll, men som gör att jag aldrig kan se mig färdig på bilderna.Dom tar mig tillbaka till Uganda gång på gång och får mig att känna tacksamhet över det vi får vara med om och över det som jag själv har....
 
 Kalema, mitt fadderbarn,vid vårt första möte 2012...
 Glada lyckliga barn som vinkar hejdå...och då skulle vi ändå bara vara borta en timme.... :)
 Första minutrarna på gamla Bristol 2012....Även om jag ser lite sur ut så är det mycket lycka inuti.
 Lovisa med sitt favoritbarn, dem emellan behövdes inga ord.
 Tur att man inte är blek.....
 Victoria ser inte ut att lida direkt, här i ett klassrum för dom yngre barnen.
Slumbarn...kort tagna från vår resa 2010, smutsiga men glada även dem över att få vara med på kort!
Jennie med en liten pärla från 2010! Hur söt är hon inte? ( flickan alltså, inte Jennie! :))
Här är vi ute bland andra barn också....vi lika intressanta för dem som de är för oss!
Den här killen heter Samuel Kabiswa och han är 15 år. Bilden är tagen 2012 och han har precis fått Hampus gamla tröja som han bar på sin resa till Uganda 2010. Samuel mindes den och visste att den varit Hampus :)
Muteesa, vår vän prinsen med världens snällaste ögon :)
Sam, han behöver nog ingen vidare presentation...ni som följt oss ett tag vet vem han är.... :)
Victoria (bakom handduken) pratar med ett gäng killar om hur livet är i Sverige...
 
                                                              Anna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0