Positiva människor ger energi!

Jag har sagt det innan men det tåls att sägas igen. Hade det inte varit för alla positiva kommentarer,ivriga hejjarrop och de människorna som vi möter som intresserar sig på riktigt för det som vi håller på med så hade man aldrig orkat...
 
På riktigt, då menar jag dem som lyssnar på svaret på frågan som dom oftast själva ställt till en.
Dom som verkligen undrar hur det går där nere i Uganda för alla barnen...
Dom människorna ger en energi att flytta berg, likväl som dom andra suger musten ur en totalt.
 
Jag träffade på en såndär energi givande människa häromdan på mitt jobb.En av våra faddrar dessutom...det gör gott i hjärtat! Väldigt gott :)
 
 
                                                         Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0