Vi hittade en! :)

Idag var jag på IKEA.....det tycker jag är jätteroligt!

Idag blev det också extra roligt för jag hittade en docka! En docka som var brun! Det hör inte till vanligheterna kan jag säga! Vet att vi har nämt det innan men vi har letat länge utan att hitta någon. Alla dockor är vita typ.

Victoria har sett nån handsydd historia nångång som var jättedyr men nu låg det helt plötsligt en mörkhyad docka i tyg för 99 kr...

 

Den fick såklart följa med hem i väntan att få resa med oss ner till Uganda om  vi kommer dit igen :)

 

                                                        Anna


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0