Just idag....

Idag tycker jag att det är en risig dag.... Jag tror att min hjärna snurrar slut snart! Jag vill inte tänka mera nu.
Just idag önskar jag att jag var lika ovetandes om världen som jag var för några år sedan.

Jag vill inte hålla på att längta tillbaka till dom därnere.Jag vill inte vara osäker på om jag någonsin kommer att komma tillbaka igen.Jag vill inte fundera på om dom är mätta/glada/nöjda/ledsna/trötta/pigga eller nåt annat...

Men jag gör det, och jag gör det hela tiden. Dom allra flesta dagarna så känns det okej att fundera men just idag så gör det inte det, just idag så gör det mig mer än lovligt trött....




                                                          Anna




Kommentarer
Postat av: Pia

Ta hand om dig <3

Svar: Jag gör det....:) Tack! <3
JennieAnnaVictoria

2012-06-20 @ 22:01:34
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0