Kläder för alla

Vid samtliga besök på Bristol Academy har vi haft med oss kläder och andra gåvor som vi har fått av människor i vår omgivning. Tyvärr har det vid de tidigare resorna inte varit tillräckligt med kläder i våra väskor. Visst har väskorna varit fullpackade, men vi har haft för få väskor med oss. Och det gör så ont i hjärtat att se barn gå runt i trasiga kläder. Under skoldagen bär barnen skoluniform, men därefter är det dags för dem att ta på andra kläder och då inte alltid hela kläder. Inför den senaste resan var min önskan att varje barn skulle få ett klädesplagg och det lyckades vi med! Jag kan lova er att vart enda barn på Bristol Academy fick ett klädesplagg, eller två, av oss. Då ska ni veta att det går över 500 barn på skolan. Nu vet jag att de i alla fall har något helt att ta på sig. Jag vill verkligen tacka all er som har skänkt kläder till barnen. Med dessa bilder hoppas jag att ni kan få ta del av glädjen som kläderna ger.

 

TACK!

 

Victoria

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0