Olika anledningar till att vilja åka tillbaka.......

Såklart finns det hur många som helst olika anledningar till att vilja åka tillbaka till Uganda....
 
A ) Jag längtar efter människorna där!
B ) Jag trivs där.
C ) Jag vet att det vi gör, gör nytta.
D ) Jag vill uppleva mer av det Uganda som jag bara fick en glimt av sist vi var där.
E ) Som just nu idag är den kanske största anledningen till att jag vill tillbaka.....VÄDRET!!
      Det svenska sommarvädret suger och det tar fullständigt musten ur en...
      12 grader....? Kom igen! Hur kul är det?
      Nä langa hit lite sol och värme så man kan orka göra det som man vill!
 
Så, 5 anledningar till att Uganda får mig att längta dit..... 
 
                                         Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0