Nytagna bilder får mig att längta som en toka!

Jag är snäppet för blödig för att hålla på med det här som vi gör egentligen...jag tror faktiskt det...

Eller man kanske måste vara lite blödig annars hade man ju skitit i hur dom har det i andra länder?

Jag vet inte...Men idag dog jag lite när jag fick kort skickat till mig ifrån Sam.

Alldeles,alldeles nytagna foton på människor som kommit att betyda så mycket för en...

 

Och man längtar ännu mer efter dem då man får se dem!



Flitiga barn som arbetar :)


Fina Winnie med ett brev i handen som hon precis fått som jag skickat till henne. Det är inte jätteofta man ser ett leende på Winnie, därför betyder det massor när man väl gör det...


Min familjs vän Kalema :) Även han med ett brev som jag skickat till honom...En lycklig kille kan jag se.

Ett brev och 2 paket tuggummi gör den här pojkens helg till nåt extra,och jag, jag längtar så jag blir tokig.

Skorna han har på sig har varit min son Hampus en gång, nu vandrar dom omkring i Uganda.


Till sist en bild på Sam. Killen som tagit fotona. Min absolut bästa vän i Uganda som alltid finns där.

Ung, men klok som en bok. Med mer erfarenheter av livet  än vad jag önskar någon 19 åring och som jag vet kommer att klara sig alldeles utmärkt, iallafall så hoppas jag det, av hela mitt hjärta.

 

                                                                      Anna

 






 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag läser vad ni gör för dessa barn. Ni gör det med så mycket glädje, kärlek och respekt och ni förmedlar så fint att ni också får så mycket tillbaka av dem!
Kram till er fast jag inte känner er :)

2012-09-15 @ 20:23:45
Postat av: Anna

Tack,Tack och Tack igen! Vi får antagligen mer kärlek tillbaka än vad vi ger till dem och dom har lärt iallafall mig (Anna) mer om livet än vad någon annan tidigare gjort. Vi skickar en kram tillbaka till dig och tackar för dina ord, dom värmer massor! Anna,Jennie och Victoria

2012-09-15 @ 20:37:18
URL: http://Bristolacademy.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0