Tack för att ni kollar hit!

Efter 9 långa månader med våran blogg så är det med ett lätt hjärta jag kan säga att det faktiskt börjar röra på sig litegrann med besöken härinne.... :)

Vi är antagligen fortfarande en av världens minsta bloggar men ämnet vi berör är inte okomplicerat och det  gör det hela än värre.

Men som sagt, nu rör det på sig lite och det är så jätteroligt! Det ger ny energi och jag hoppas att ni känner er välkomna in, för det är ni, varmt välkomna:)

 

Att blogga är ju faktiskt inte helt lätt heller har jag märkt...det krävs ganska mycket, och det har nog mina vänner Jennie och Victoria också kommit på, det är därför som det är lite tyst från dem just nu....men vi är 3 som skriver och driver bloggen, vi skriver bara lite olika ofta :)

 

Vi tänker dock precis lika mycket på allt därnere...huvudena snurrar på friskt om vad vi vill göra och på hur vi ska göra livet lite bättre för våra fantastiska barn på Bristol. Dom är ju just bara barn och förtjänar det bästa dom kan få, precis som alla barn gör....

 

Stort tack än en gång alla ni som hittat hit! Det är grymt roligt!

 

                                                                           Anna


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0