Tack så hjärtligt Peter!

När vi kommer till det här med datorer är jag helt knäpp....Jennie är inte ett dugg bättre och Victoria har inte helt koll hon heller tror jag....

 

Iallafall så ville vi göra om bloggen lite med lite bilder uppe i headern som jag lärt mig att det så fint heter :)

Hur man får dit dom har jag däremot inte en aning om....

Det hade däremot, häng med nu...... Jennie´s man Martin´s lillebror Peter!

Han kan sånt.....så han fick den äran att hjälpa oss lite!

 

Vi lånade hans 9 månaders bebis som han är pappaledig med och han fixade lite på bloggen under tiden:)

Bara vinst för oss alltså, för lille Milo är precis hur söt och go som helst!

Stort tack för hjälpen Peter! Verkligen!

Jag hade (absolut inte,aldrig, på några villkors vis,) inte gjort det bättre själv, även om vi tyckte mycket....

Tack iallafall! :)

 

 

Peter och hans Maggi är också med som familjevänner i vårt projekt och är vänner med en liten kille som heter Ben Kanoonya. Sam skickade bilder på honom igår så....

 

Maggi och Peter...Här har ni ett nytaget foto på eran fine lille kompis Ben!

 
 
                                                             Anna

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0