Wendy, Mwebaza och Joshua!

Bland de bilderna som Sam skickade så fick jag också med ett par bilder till av våra familjevänner :)
 
Först ut Wendy Sobya.Wendy är vän med Mia, My och Tilde :)
My och Tilde är mina brorsbarn och Mia är deras mamma.
Wendy är en grym liten unge som jag aldrig någonsin kommer att glömma....
 
 
Sen har vi en bild på Mwebaza Andrew! Han är vän med en som heter Lisbeth!
Mwebaza satt länge med sitt paket som Lisbeth skickade med till honom i mars...han lyfte och vände och vred på allt och packade sedan försiktigt tillbaka allt i pappret igen...
 
Sen fick jag också ett nytt kort på Joshua Ssentamu.Solgerds vän. Det var han som skrev hennes namn i sin handflata och kom och visade oss....Vänskap betyder massor...
 
 
            
                                                             Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0